Ny layout...

... jag vill ha något snyggare på min sida.
HJÄÄÄLP !!! Please!!!

Någon som kan hjälpa mig. Tycker det jag har är så tråkigt.

I övrigt så visst hade sonen öroninflammation samt början till ögoninflammation.
Hmm vilket sommarlov han haft.
Först vart han bränd av en varmluftspistol, när det nästan läkt cyklade han omkull och fick ett redigt sår i ljumsken.
Nu har det läkt, ja då åker han på förkylning med diverse tillbehör.

Önskar jag kunde vrida tillbaka tiden så att han fick ha sommarlov igen.

Kommentarer
Postat av: Ea

Tyvärr är jag helt efterbliven på blogg.se eftersom att jag har min blogg hos blogspot.com så jag kan nog inte hjälpa dig :(.

2009-08-12 @ 21:30:14
URL: http://www.erikalundgren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0