Imorgon...

... är det dags för sista semesterdagen.
På måndag börjar allvaret igen. Känns inte helt fel ändå.
Känns som om det är dags att göra rätt för sig igen.

Känner för att hitta på något med familjen i helgen, men jag vet inte vad.
Förslag???

Ikväll ska jag nog ta mig en öl och göra lite kort. Tänkte försöka mig på ett GRATTIS kort med "Hello Kitty" som tema.
Kanske ett med "Spindelmannen" också.

Så om jag lyckas och jag blir nöjder så kommer dom ut på bloggen inom kort =)

Vad gör ni en dag som denna då???


Kommentarer
Postat av: Ea

Efter att du har hämtat hem typsnitten så lägger du dom i C/Windows/Fonts. Är du med?



Alltså först öppna hårddisken, sedan öppna windows-mappen och sedan klistra in i fonts-mappen ;). Om du nu kör PC dvs :D.

2009-08-13 @ 19:16:05
URL: http://www.erikalundgren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0