Våren är här....

Vilka underbara dagar det har vart dom senaste.
Hoppas bara att det nu får vara så här ett bra tag framöver.
JAG BEHÖVER SOL för att ladda upp kroppens batterier.

Och på tal om sol. 54 dagar kvar..... =)
Igår var jag och Emma till stora staden Umeå och fixade våra Pass.
Men att man aldrig kan se normal ut på ett enda kort som tas på mig.
Jag vet inte hur man ska bära sig åt.
Ja dom i Tunisiens tull kommer väl att asgarva åt en då dom ser mitt pass.
Och naturligtvis så hade man ju på toppen av det också en total BAD HAIR DAY.
Sååå ja det e bara att hålla med Emmas mamma:

"Du kan ju trösta dig med att du får ju byta om 10 år."

Näää nu ska jag göra något annat som att dricka kaffe och surfa runt lite i cybervärlden.

TJING



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0