MORD TILL BORDS

Oj vilken underbar fredag.
Emma hämtade mig efter jobbet. Sen inshoppades en ny topp och lite annat smått och gott till kvällen.

Hem till Emma fixade frillan och sen var det dags för RELAXEN på Hotell Vännäs.
Bubbel ( för brudarna ), bastu för grabbarna, öl, korv och ostbricka.

Sen efter det var det dags att leka dektektiv och lösa en mordgåta
tillsammans med ett fullsatt Hotell Vännäs.

" Mord till Bords " är en föreställning som bara måste ses om man inte gjort det.
Värt varenda peng.

Så en helt underbar freda igen tillsammans med Matte & Emma =)

Idag tänkte jag så mina fröer. Har inte gjort det än hehehehe skäms.
Sen ska jag till Vännäsby för att jobba en stund.

Ikväll vet jag inte vad som händer.
En lugn tv kväll skulle sitta på sin plats.
Imorgon blir det Holmsund efter att Lars jobbat en stund.
Albin fyller år och Eliaz har fyllt år.

Nä nu e kaffet klart =)

PUZZ PUZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0