Hälsporre eller Stovspov....

Ja det beror ju på vem man frågar.
Jag ska till läkaren imorgon och kolla varför ja har så fruktansvärt ont under foten.
När jag berättade för gubben så sa han: "Storspov".
Ja visst det låter ju nästan som hälsporre.

Sonen är hemma och är sjuk, så det är bara på topp hos oss =)

Idag efter jobbet var jag duktig.
Åkte till Röbäck och städade gubbens verkstad i byte mot att han tvättade bilen =)
Så nu har han det fint i köket, toan och kontoret och jag har en ren bil.

Min nedräkning har ju nu bara Tunisien kvar att räkna ner till så:

62 dagar kvar.

Kommentarer
Postat av: svägerskan

Tack för i helgen!! Synd bara att magen skulle göra sig påmind just då:-( Men det går väl fler tåg...

HA EN TREVLIG OCH GLAD PÅSK

2009-04-08 @ 09:12:11
URL: http://familjevillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0