Återigen en helg till ända

Alltså vart tar tiden vägen???
Jag tycker liksom att tiden har hittat en växel som jag inte hinner med.
Man vill hinna så mycke men man hinner ingenting =)


GRATTIS ALBIN på 2 årsdagen.

Idag ska vi till Holmsund och fika. Hmmm måste promenera mera.
Kilona bara kryper på mig.
"Äta äta äta. Man gör ju snart inge annat än å äter" mitt egna citat =)
Undra om man ska satsa på GI igen men kanske i en light version???
Ja jag vet inte hur man ska lyckas tappa ett kilo här och där.
Förslag mottages tacksamt....

Nä nu måste jag peppa upp mig.... Kanske med en chipspåse =) =) =)

Kommentarer
Postat av: En bror

När det gäller borttappade kilon så kan jag några knep vid det här laget... ;)

Men det kommer att kosta att få titta i min "hemliga bok" :)

2009-04-21 @ 22:54:36
Postat av: Bloggens ägarinna

Då e ju frågan vad det priset är? =)

Tips kan ju kosta hur mycket som helst jue =)

2009-04-23 @ 07:35:06
Postat av: En bror

Det första man måste skilja på är bantning och livsstil...

En bantning, oavsett flaschigt namn, är kortvarigt!

En livsstil... precis! Som namnet antyder, ditt sätt att leva.

Egentligen ganska enkelt:

1, gör som din tandläkare säger... hepp!? Tandläkare?

- Precis, som din tandläkare! 3 + 3 + 3! Tre mål mat med tre mellanmål med tre timmars intervall då är du nästan i hamn.

Steg 2, Du ska ALDRIG äta dig mätt och du ska ALDRIG sätta dig till bords hungrig så är du i hamn tillsammans med 3 + 3 + 3 och inge mat tre timmar innan sängen.

Fler tips finns ;) men det jag kan säga är att ALLA former av bantningskurer suger mer eller mindre... dom vill bara profitera på sitt namn.

Du ska dra i dig mindre kalorier än du gör av med helt enkelt... jämnt fördelat på ditt vakna tillstånd... PUNKT!

Ät lite av allt med ett jämnt intervall helt enkelt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0