Välkommen till min nya blogg!

Så då har man lyckats skaffa sig en helt egen logg =)

Ska försöka vara aktiv och göra denna intressant att läsa.
Blir väl som vanligt bara en massa svammel, men det kanske kan vara kul.

Idag har jag vart en fruktansvärt duktigt Fru haha.
Jo jag har allt städat hela huset så nu känns det rent och snyggt.
Ikväll kommer Emma & Mattias så det kan ju vara roligt att det ser någorlunda ut.

Vi ska äta middag ihop.
Älg och ugnsrostade grönsaker.
Låter ganska smaskigt.
Till det dricker vi INTE vatten .

Kanske man ska försöka spöa Emma i DOT sen.
Eller kanske rent av i EyeToy Sport

Näää nu ska jag inte svamla mer. Det får bli imorgon.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0