va fort helgerna går

Jahapp söndag igen då.
Vart tar veckorna och helgerna vägen??? Om någon vet då delge gärna.

Vad har man hunnit i helgen då?
Jo det har spacklats, slipats, målats, dragit färdigt alla elrör.

Ja det kanske inte syns lika mycket som när man sliter ut skåpar och så. Men det är gjort.

Åååå gissa om det blev snyggt runt fönsterna och dörröppningen.
Jag och Emma målade det i går. Och det blev hur snyggt som helst.
Från 80-talets brunbetsade fönster och dörrkarmar till 2000 talets VITT.
Bara det gjorde att köket kändes helt annorlunda.
Vad ljust det blev av bara en sån liten sak.

Idag ska jag måla sista varvet och sen ska vi nog börja att lägga in taket.
Nu e det bara 1 vecka kvar tills köket kommer och det känns som om vi ligger bra till tidsmässigt.

Tyvärr kan jag inte lägga ut några bilder för sonen har tagit kabeln till kameran.
Men så fort han kommer hem så....
Tjing tjing

Kommentarer
Postat av: Frida

Alltså, jag kommenterade förra inlägget också. Om du tycker på kommentar grejen hittar du den, fast de står 0 ;)

Hoppas du målade Emma i ansiktet från mig ;)

2008-10-19 @ 10:42:30
URL: http://fredalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0