Onsdag... hmm

Tyckte nyss måndagen kom och att det var dags för en ny arbetsvecka. Men nu har halva veckan gått och ja jag har typ tappat bort dom dagarna.

Jaja bara att gilla läget.
I helgen ska vi på middag till svägerskan för hon fyller år.
PROBLEM!!!! Vad ska man köpa???
Alltid samma problem, spelar ingen roll vem som fyller år så är det samma problem.
Och om man tycker det är problem vad är då inte julen....

Alltså förstå att det är mindre än 80 dagar kvar till jul.
Snart ska man, eftersom man inte är förutseende, ut i julhandeln som alla andra människor.
Som liksom jag kom på den underbara tanken " Det vart visst jul i år igen".
Ja vad ska man säga... Man kan ju inte skylla på åldern heller =)
Jaja jag får väl ta det bekymret längre fram inte idag.

Jo köket är beställt. Så på lördag blir det att åka på stan och glo på kakel, tapeter mm.
Är så helt inne på att det blir gråsvarta färger ihop med dom släta björkluckorna.
Tycker det låter som att det kan bli hur toppen som helst.

Näää nu kanske man ska ta och städa lite eller kanske starta en tvättmaskin, för det är ju ingen annan som gör det åt mig....

Kör försiktigt där ute.....

Kommentarer
Postat av: Lina Israelsson

www.coolstuff.se säger jag bara! presenttips

2008-10-09 @ 15:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0