lite bara

Så sitter man vid köksbordet och kollar ut och det är ju snö i luften... Jaaa helt otroligt, fast väntat med tanke på alla kallgrader.

I går var det arbete i köket som gällde.
Mera kakelrivning, dragning av elrör, ut med skåp jaa det tar sig.
Snart är allt det där grovgörat gjort.
Ikväll ska vi in med nya spånskivor, riva överskåparna och min förhoppning är att alla skåp åker.
Så att man imorgon kan börja att spackla, måla det som ska målas osv.

Så mer bilder och update om köket kommer under helgen.

Lite om hur denna dag kommer att se ut.
Idag slutar jag kl 13. Ska med Jazza till veterinären. Stackarn hon har fått ögoninflammation.
Sen blir det hem och hämta sonen och ner till stan.
Han ska till optikern och efter det ska vi köpa tapeterna till köket samt svart färg.
Sen hem och fortsätta.

Näää nu ska jag ta och göra mig iordning för en stunds arbete.
Ha en skön fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0