klantigt

Nu har jag skrivit 2 st inlägg och efter att jag förhandsgranskat så e dom borta.
Det är väl det som kallas klantighet har jag hört....

Jaja hoppas att det funkar bättre denna gång.
Idag efter jobbet drog jag ner till stora staden Umeå för att kolla in kakel till köket.
Vi har äntligen bestämt oss för att renovera det.
Ska bli så skoj och så roligt att få fräscha upp köket. Alla skåp är ju sen huset byggdes (1984).

Ni vet såna där härliga furu spegeldörrar. Där allt fett fastnar på kanterna och det ser ut som luddet från torktumlaren fastnat runt om. Haha....

Vi har kollat in ett kök från HTH.
Släta björkluckor med stora rostfria handtag.
Till det skulle jag vilja ha ett gråsvart kakel, smalt.
Gråsvart fondvägg och en ljusare grån tapet i övrigt.
Golvet blir ett klickgolv som ser ut som klinkers.
Under skåparna kommer det att sitta spottar.

Sen vill man ju ha nya köksmöbler, men det får väl bli senare.

Nääää nu ska jag fortsätta drömma genom att glo runt på olika sajter..

Tjing tjing

Kommentarer
Postat av: Frida

Inlägg brukar aldrig försvinna... Har du kollat på fliken översikt?



KRAM

2008-10-07 @ 15:50:12
URL: http://fredalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0