Äntligen lördag.....

Och varför sitter man då vaken kl halv 8. Då man kan ligga i sängen hur länge som helst.
Konstigt det där va? Att då man får sova, ja då e man pigg och vaken alldeles för tidigt och då man inte får sova då vill man slå sönder väckarklockan och bara vända på sig.
Konstig matte det där.

Igår gick jag loss på kaklet i köket. Så nu har jag rivit bort hälften av kökets kakel.
Det var ju hur grymt roligt som helst.
Snacka om att få ut sina aggressioner.
Man skulle kanske vara rivningsarbetare lite nu och lite då för att rensa hjärnan. SLÅ SLÅ SLÅ oj så skönt.

Idag ska vi till stan och kolla om vi hittar tapeter och kakel. Vi ska också köpa taket.
Det är så roligt. Jag längtar till vecka 44 för då kommer köket.

Ja jag ska lägga ut lite före bilder här. Bilderna togs igår.




Här har jag påbörjat rivningen av kaklet.

Näää nu ska jag väcka resten av huset. Sonen har hockeyträning kl 10.30 och vi ska som sagt göra stan osäker...

Återkommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0