ännu en arbetsdag i köket

Nu är kl 23.50 och vi har just avslutat vår arbetsdag i köket.

Min dag har bestått av en massa städning och bärande.
Ja vi hade städdag på jobbet.
Efter jobbet, en snabb handling på ICA.
Hem fixa middag och sen var det fram med musklerna igen.

Packa ner från skåparna, bära ut från köket och fortsätta packa ner.
Sen åkte en del överskåp ner och kökssoffan ut.

Ja det var en kort resume av min dag.

Längtar nu till lördag för då kommer Emma. =)

KRAM och god natt alla.

Sänder en kram även till Emmas lillasyster Frida.
Hoppas att du blir bättre i ryggen. Samt att du får det helt underbart i Sthlm och lycka till med SPA:et.
Vill läsa på din blogg om hur du har det.

Natt natt igen

Skickar in lite bilder på förödelsen =)

Den lilla väggenÖver diskbänken

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack så mycket =) De hoppas jag med! Ska nog börja göra de näst sista rycket nu, så jag kan göra roligare saker sen ;)



KRAM

2008-10-16 @ 09:45:38
URL: http://fredalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0