jag skäms

Det var ju länge sen jag skrev något. Men tyvärr är ju tid det man inte ha det mesta av.
Men nu är jag här igen =)

Får väl göra en riktigt tillbakablick på helgen =)
Fredag: Arbetade som vanligt. Handla.
Hem tog en öl och sen kom grannarna över.
Stannande till ca midnatt. Var riktigt trevligt.

Lördagen. In till stan och shoppade loss lite.
Vart sugen att köpa en tomte för 799:- men jag vart riktigt snål.
Annars så vart det lite smått och gott till köket.
Och sen handlade vi så att vi kan bygga en garerob i lilla hallen.
Så det ska vi börja med idag.

Kl 18 kom Curt & Vera över på middag.
Lars hade gjort en stek åååå det var så gott.

Ja nu sitter man här och dricker morgonkaffet och ska väl snart dra igång att kasta det som finns i garderoben som står där vi ska bygga den nya garderoben.
Ja visst ja idag kommer Emma och Mattias på DOT middag =)
F-n idag ska jag vinna. Lars och Emma är grymma på det spelat. Idag är det skärpning av mig som gäller .....

Kastar in kort här på köket. OBS!!!! köksskåparna har inte kommit än.
Tjingeling

Mys

Lite suddig men funkar

Det blir bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0