08-11-06

Grattis mamma på 60 årsdagen.
Grattis

Ikväll blir det inte att åka och gratta mamma utan det blir öppet hus på lördag.
Ska bli riktigt trevligt.

Imorgon är det fredag igen och veckorna bara springer fram.
Inte mig emot egentligen för det går bara fortare till Onsdag och att köket kommer.

Imorgon ska jag få äran att se en disputation. Inte för att jag kommer att fatta något,
men det är väl en Once upon a lifetime upplevelse.
Sen kl 16 ska jag hämta Emma i Vännäs för hon ska sminka mig för kvällens disputationsmiddag.
Samt ge mig en lektion så att jag kanske kan fixa det själv på lördag.

Tänk att lilla jag och Lars ska få gå på en högtidlig grej. Fräckt =)
Hoppas bara att jag inte får "gubben" från Australien som bordsgranne.
Med min knaggliga skolengelska kommer han aldrig att vilja komma tillbaka till Sverige.

Var idag och köpte vita leggings till den klänning jag ska ha på mig. ( Inte i stan Frida utan i Vännäs fniss )
Brist på fantasi så blir det samma kläder på mammas 60 års fest också.

Näää nu ska jag dricka kaffe och glo färdigt på hockeyn som är på TV.

Blir en tidig kväll ikväll om man ska orka med hela helgen.

Tjing tjong flaggstång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0