08-11-27

Kände för att köra en update på min önskelista.
Det tillkommer ju hela tiden saker och en faller bort =)

* Durkslag i rostfritt
* Rivjärn med skål
* ZAVO Oljelampor ( finns på Inspiration 2-pack )
 * Köksknivar ( Märke EDGE )
* Strykbräda
* Presentkort på INGRIDS, EXPO, INSPIRATION, BOOM
 * Brödlåda
* Glasunderlägg ( Sagaform )
* Parfym
* Prenumation på Sköna Hem, Laga Lätt
* Duntofflor
* Pannunderlägg
* Kylskåpsmagneter
* DVD "Mamma Mia"
* Trosor ( Pierre Robert )

Ja den kommer säkert att fyllas på allt eftersom. Som sagt allt man önskar sig ska man få, det har min son sagt.

Idag har vi satt upp julstjärnorna i fönstret i köket. Och gardinerna vart utbytta. Hittade ett par såååå söta på Poppins.
Det e dom som är på bilden fast naturkigtvis med svart botten =)

Nää nu ska jag spela lite.
Imorgon ska jag ringa läkaren har så ont i min hals... Snyft.

Sov gott

gardinerna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0