08-11-26

Jag har haft en idé att jag inte kan ha längder i mitt köksfönster.
Varför vet jag inte.
Men i fredags köpte jag längder och nu e dom uppsatta.
Sen så har vi lyckas få upp en del av fläktkåpan.
Dock inte klart men Lars har lovat:
att då mina föräldrar kommer på middag på fredag så ska det vara på plats...

Så vi får jobba på både ikväll och imorgon.
Sen så e det väl dags att börja städa och försöka få någon ordning på saker och ting.
Har fortfarande kartonger kvar i sovrummet =(
Tror dom är 5 till antalet.

Idag ska jag också försöka få tag på Emmas födelsedagspresent.
Hoppas jag slipper åka till Umeå. Skulle det vara så, så får Lars fixa det =)

Näää in med en bild nä förresten 2 det blir på kåpan och på mina nya garderiner.

Tjingeling


Fläkten

Fönstret


Kommentarer
Postat av: Annelie

Vad tjusigt det blev! :)

2008-11-26 @ 17:53:22
URL: http://annielie.webblogg.se/
Postat av: Freda

Åh va fint =)

Å du vet vad jag sa om vad Emma önskar sig... =)

2008-11-26 @ 19:44:49
URL: http://fredalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0