08-11-24

Måndag morgon och jag känner mig utvilad.
Var liksom inga problem att vakna imorse,
Annars brukar man ju gärna försöka kääna efter lite extra mycke innan man stiger upp.

Helgen har varit en riktig slöarhelg. Vi har inte gjort ett dugg här hemma.
Jo vi har städat och fixat undan lite. Men inget jobb.
Under veckan ska Lars köpa hem lister till Vardagsrummet så att det blir snyggt innan helgen.

På fredag kommer mamma, pappa och grannen hit och äter middag med oss. Har fortfarande inte riktigt kommit på vad vi ska bjuda på. Men det löser sig.

Sen på lördag fyller Lars år och han och Emma ska slå ihop deras födelsedagar för hon fyller ju år den 1/12.
Så då på lördag kommer:
Matte & Emma ( liksom självskrivet )
Tommy och Elisabeth
Tommy och Linda
Kalle, Lena och hennes bror.
Stefan
+ vi
Och sen vet jag inte. Kommer det någon fler så gör det.

Näää nu måste jag börja tänka på att åka på jobbet.
Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0