08-11-21

Sitter och njuter av kaffet i vårt nya kök och skriver önskelista till Tomten =)
För visst finns Tomten? Det har alltid min mamma sagt =)

Ja så här ser den ut just nu:

* Durkslag i rostfritt
* Rivjärn med skål
* ZAVO Oljelampor ( finns på Inspiration 2-pack )
* Köksknivar ( Märke EDGE )
* Strykbräda
* Presentkort på INGRIDS, EXPO, INSPIRATION, BOOM
* Brödlåda
* Glasunderlägg ( Sagaform )
* Parfym
* Prenumation på Sköna Hem, Laga Lätt
* Duntofflor
* Pannunderlägg
* Kylskåpsmagneter



Ja det är så långt jag kommit nu. Men listan kommer säkert att fyllas på.
Tycker ändå att det är rätt hyfsade saker.

Idag e det ju fredag. Hihi ja veckorna går alldelens för fort som jag skrivit 100 ggr förrut. Men det är verkligen så.
Efter jobbet ska jag ner till stan och handla mat. Kolla på en matta att ha under köksbordet samt en hylla som jag vill ha stereon på i köket.

Imorgon lördag är det LUNCHDATE med Emma, Linda och Elisabeth. Ska bli riktigt trevligt.
Sen på söndag är det

JULMARKNAD I STRAND kl 13-16. Måste gå dit och titta om det finns ngt spännande.
Nää nu är det dags att stoppa in i huvudet och sen åka på jobbet.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0