08-11-12

-3.3 grader och frosten har lagt sig som ett vitt täcke där utanför köksfönstret. Ser riktigt trevligt ut.

Önskar dock bara att man var pigg och kry.
Åkte hem från jobbet igår pga ont i halsen och feber. Synd om mig ju!!!!

Idag är det onsdag den 12 november och idag ska vårt kök äntligen komma.
Igår var Lars och Stefan jätteduktiga och slet ut resten av köket och la in golvet.
Jag fotade och skötte markservicen. =)

Just nu vet jag ju tyvärr inte vart kabeln till kameran är. Så bilderna kommer vid ett senare tillfälle =)
Jo Här ser det ju ut som f-n.
I vardagsrummet står spisen, kylen och diskmaskinen. Men det är ju stora ytor i köket =)
I sovrummet har jag tio kartonger med porslin och övriga husgeråd. Så att man ens hittar till
sängen och toaletten är ju ett under.

Idag blir jag också hemma. Ska ligga på soffan och pilla navelludd.
Näää jag skriver så fort kabeln kommit fram.

Längtar tills Lars kommer hem och börjar med köket =)
Jo förresten har bokat köksmöblerna på Inspiration. Ska hämta dom antingen på fredag eller lördag.
Och då ska jag också shoppa loss för 1000:- som man fick då man köpte möblerna =)
Jag vill ha en massa från den affären så det lär nog bli problem att få 1000:- att inte bli 2, 3 eller 4 tusen hahahaha.

Nä nu ropar soffan

Over and out

Kommentarer
Postat av: Freda

Läskigt med en pratande soffa ;) Här nere är de inte kallt på morgon, sen jag köpt vinterskor. Typiskt! Kul med nytt kök, vårat här är så grisigt på nå sett, du vet ung pojka som int kan städa efter sig...suck!

Nu "ropar" anatomin på mig ;)



KRAM å krya på dig!

2008-11-12 @ 19:02:08
URL: http://fredalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0