08-11-08

God morgon...

Jaha då har man vart på disputation och disputationsmiddag. SALUT!

krans
Själva disputationen fattade man ju inte speciellt mycket utav.
All denna enorma fackengelska.
Jag som knappt fattar svenska i vissa lägen.

Middagen var supergod.
Saffransmousse med kräftstjärtar
Baconinlindad Kycklingfilé med basilikasås
Pannacotta m limemarinerade bär.

Efter mat, tal och spex var det dags för Karaoke.
Jag höll mig i baren. =)

Hem vid halv ett för vi insåg ju att vi ska tillbringa lördagen hos min mamma och pappa och agera Serveringspersonal/dotter/svärson/minglare/diskare/inte kock/alltiallo mm

Så nu sitter man här och peppar järnet medans gubben ligger och tryna i sängen.

Jo vi har ju inte berättat för mor och far att vi håller på att renovera köket. Så jag tänkte slå in hennes present i en bit tapet från fondväggen. Kanske hon bara tycker att det är ett snyggt omslagspapper eller så fattar hon.

Jaja det blir spännande att se.

Oj nu kom jag ju på att jag ska försöka att lägga makeupen själv idag. Ooooo shit....
Bäst att gå och öva nu.

Tjing tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0