08-11-03

Inser just att det är inte många dagar kvar på detta år.
Men det har vart ett roligt år och tiden har svischat iväg.

Sitter nu och väntar på att sonen ska komma hem från skolan.
Sen drar vi ner till stan och hämtar hans nya glasögon, shoppar kläder åt honom.
Kan bli riktigt trevligt.

Ska även kolla efter julstjärnor att ha i köksfönstret.
Ja inte blomman utan lampan =)
Jag vill ha svarta stjärnor. Tror det kan bli lite häftigt faktiskt.
Sen vet jag inte vad jag vill ha för julgardiner. Kanske ett par som jag hittade på
Jotex hemsida. Som går i svart och grått. Men man kanske inte ska ha det vid en sån högtid???
Fast varför ska det alltid vara rött??? Ähhh måste kanske våga prova.

Är det någon som kan ge mig tips på present till Lars?
Han fyller ju år nu i november, men min hjärna har torka. Har inte en aning vad jag ska ge honom.

Näää nu ska jag invänta sonen.
BYE FOR NOW

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag börjar undra om ni åker till stan varje dag...smått orolig ;)

Nä, de är inte många dagar kvar.. 46st tills jag är hemma =)



KRAM

2008-11-03 @ 18:56:00
URL: http://fredalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0