JULAFTON 2008

SÅ var dopparedagen återigen kommen.
Och jag känner en riktigt riktigt härlig Julstämning.

Igår på uppesittarkvällen var Emma, Mattias, Tommy & twinsen här.
Spelade bingolotto, drack öl, bytte julklappar med Matte & Emma.
För med fam Pedersen/Jonsson tar vi imorgon. =)

Emma hade målat en hur snygg tavla som helst. ( se bild )
Och sen fick vi 2 djungelblommor. Gillar att hon tänker på Vårt AFRIKA tema i v-rummet.

Hoppas bara att dom vart nöjda över det vi hade köpt åt dom =)

Fotade även twinsen med vår 1-meters höga tomte.

Nääää nu kokar gröten och snart bär det av till Holmsund för att fira jul med min släkt. LÄNGTAR!!!!

Så jag säger bara GOD JUL!!!!

Emmas tavla



Kommentarer
Postat av: Ea

Hej kusin och tack för senast!

Jag måste bara fråga var ni hittade hjärtana som ni hade istället för ris på bröllopet? Ska hjälpa en vän med hennes bröllop, googlar och googlar men hittar aldrig rätt? :(

2008-12-26 @ 16:04:33
URL: http://stronzata.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0