08-12-20

Dan före dan före dan före dan före dopparedan.

Helt otroligt. Att det snart e julafton alltså.
Jaja... Bara att gilla läget =)

Igår var med Tommy, Elisabeth och kidsen på stan och hade vår traditionella julklappshandling tillsammans.
Riktigt trevligt.
Synd bara tycker jag att dom inte spelar julmusik.
Tyckte att julstämningen försvann lite då man går in i en affär som är värsta julpyntad och så spelar dom typ
 "Eye of the Tiger" Konstig känsla där =)

Jaja jag ska inte gnälla jag får väl spela julmusik hemma då.

Idag ska jag följa med Emma och shoppa lite.
Sen kommer twinsen. Så ska vi mysa med dom och käka Tacos.

Näää nu ids jag inte skriva med.

Hörs sen. Puzz puzz




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0