08-12-11

Oj va härligt det kändes att vakna och känna sig någorlunda fräsch.
Det känns som om det var länge sen =)

Men inte skulle man få njuta av det så länge..
Näää idag är väl sista dagen som jag vill att TORKTUMLARdjävulen ska gå sönder...
Imorgon ska vi ju till S-vall och jag hade gärna sett att jag fått tvättat lite och packa idag.
Jo jag skulle torka tvätten som jag tvättade igår när vi gick isäng.
Glad i hågen stoppar jag i tumlaren och kör igång. Och vad händer???



Jo den kör 4-5 varv och sen säger den att den är färdig. ?????? QUÈ?????
Hallå tvätten är ju blöt och så jädrans snabb torktumlare har vi inte så att den torkar tvätten på 4-5 varv.

Hmmm ut med filtret. Rensa lite. Kollar vattenbehållaren = tom. Stora filtret under = rensar.
Pular ihop allt och startar igen. SAMMA visa.

Så Ja nu får jag tvätta och hänga upp på ställning och ställa ut i v-rummet framför kaminen.
VAD ÄR DETTA FÖR SKÄMT??????????
Det är säkert bara en småsak, men varför IDAG????

Nääää nu ska jag gå och packa. Oj vad jag längtar...
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0