08-12-09

GRATTIS på MIN NAMNSDAG =) och alla andra som heter Anna



Ja idag är det ANNA dagen och lutfisken skall göras iordning inför julen enligt gammal sägen.
Tur att man inte äter denna konstiga fisk.

Idag känner jag mig lite piggare, men har valt att stanna hemma imorgon också.
Sen ska jag försöka jobba på torsdag och fredag.

Har just pratat med Emma och lagt upp strategin ang fredagen.
Hoppas att man är mycke mycke piggare innan helgen.
Har ju sett reklamen för IKEA och man kan nog göra lite julklappsfynd där.
Ja om man hittar in och till kassan vill säga. Annars får man väl kolla in S-valls centrum och se vad dom har att erbjuda.

Nää nu jag kolla om jag hittar allt till vår julgran. Vill sätta upp den nu ju.
En liten sak till önskelistan bara =)
(se bild)









PUSS PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0