08-12-05

Sista dagen denna arbetsvecka.
Idag ska vi baka på jobbet och sjunga Singstar
Gissa om det blir en riktigt skön avslutning på arbetsveckan.

Imorgon är det julbord med min släkt, eller ja delar av den.
Hoppas bara att Lars är piggare och orkar följa med.
Bara ett stort stort stort problem. Vad ska man ha på sig för kläder????

Det blir till att städa i klädskrubben ikväll.
Vad Lars & Jonathan ska ha på sig det vet jag redan. Men det e alltid en själv som har problem.
Ibland skulle man behöva en stylist. Fast det vette katten om den stackars människan skulle fixa problemet =)

Jo jag har kommit på typ julklappar till alla.
Nu ska dom bara inhandlas.
Och när ska man hinna det.
Julbord imorgon.
Inte alla affärer öppna på söndag.
Jobbar hela veckan.
Åker till S-vall nästa helg.
Jobbar då kommande vecka.
Ska ha twinsen på helgen. Lör - sön.
Sen e det typ mån och tisdag kvar för på onsdagen är det visst julafton.

Hmmm tajt om tid. Kan man lugnt säga.
Nä det blir att kasta in om komptid den 22 & 23/12.
Då får nog folk hybris och springer i taket.

Nä nu ska jag gå och väcka gubben och skicka sonen till skolan.

Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0