08-12-03

Jahapp så var julemånaden här igen då.
Det lyser så fint i mångas fönster och det känns extra juligt eftersom det faktiskt finns snö ute.
På ett vis önskar man att det var närmare till julafton för då kanske man kan vara säker på att man får en vit jul.

Tyvärr tror jag inte att Lars har sån enorm julstämning just.
Nu e det hans tur att ligga och frysa, hosta och snörvla.
Ja men då har ju familjen haft sitt och vi kan ju kanske få vara friska till jul.

Bara hoppas att han hinner bli frisk innan lördag, för då e vi bjudna på julbord av mina föräldrar.
Ja annars får väl jag och Jonathan representera Familjen. Haha

Sen nästa helg är det ju dags för S-vall och IKEA. JIPPIE. Gissa om jag ska vässa armbågarna.
Fast jag har en taktik ang IKEA.
Lars & Mattias börjar med att ställa sig i kö så shoppar jag och Emma. Och då vi shoppat färdigt kanske dom är längst fram i kön =) Visst e det en helt underbar taktik. Men sen om den fungerar vet jag inte.

Nä nu har jag svamlat tillräckligt så jag vet inte ens vad jag skrivit.
Ja visst ja... På måndag ska vi ju pyssla här.
Måste skriva shoppinglistan

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0